Meditační místa pro partnerské dvojice

18. 10. 2013

Partnerský vztah dvojic by měl být přizpůsoben grálovým měřítkům ve smyslu tzv. absolutní lásky k sobě navzájem, ale i, a to prvotně, k vyšším duchovním bytostem. Pro schopnost partnerů působit prostřednictvím grálových energií na hmotu za účelem jejího zkvalitňování a sbližování s duchovním rozměrem je ale také důležitá vzájemná vyrovnanost a sladěnost duchovní vyspělosti a schopnosti zacházení s energiemi.
Na podzim 2008 byly vysokými duchovními bytostmi známými z etruské mytologie jako Tinia a Turan české kotlině propůjčeny vysoké energie, které umožňují pomoc v oblasti duchovního rozvoje partnerů a zejména razantně posílit mužskou energii aktivního impulzu a ženskou sílu tvořivosti tak, aby partnerská dvojice mohla pracovat s energiemi grálu naznačeným směrem.

Partneři mohou meditovat na jednom z meditačních míst k tomuto párovému rituálu určených opakovaně v libovolných intervalech. Alespoň jeden z páru dostane při meditaci informace o sobě i partnerovi, jejich možnostech a schopnostech a případné budoucí spolupráci. Je nutné si zjištěné navzájem sdělit, jakkoli by to mělo být nepříjemné a učinit patřičné závěry a rozhodnutí. Je zřejmé, že existuje i eventualita, kdy se partneři dozvědí, že právě v tomto konkrétním složení dvojice nebudou schopni společně pracovat s grálovými energiemi.

Meditační místa:

Branické skály v Praze

K vyhlídce na Bránické skály je možný přístup např. z ul. Na Dobešce. Pěšina lesem Vás dovede na travnaté prostranství, které je velmi řídce porostlé listnatými stromy. Prostranství je do oválu obkroužené pěšinou. Na západní straně je „vyhlídka“ (malé podium). Na severní straně stromy (akáty atd) volný trávník, tvar obdélník? Mezi těmito akáty vytváří terén velmi jemný, málo znatelný pahorek – na tomto pahorku je mužské a ženské meditační místo - nalevo od vyhlídky při pohledu na řeku v jižním cípu za plotem podle první fotografie.
Místa je nutné najít psychotronicky, nelze je trvale označit.
Dvojice medituje v levé části výběžku (dále od řeky) mezi mladým stromkem a keřem, stojí vedle sebe, muž vpravo, ženu má cca půl metru od sebe, oba stojí zády k severu (resp. dle směru pohledu druhé fotografie).

Souřadnice GPS : N50.04197 E14.41304

Bránická skála – plánek

Bránická skála celkově

Bránická skála - meditační místo

Choustník

Jdeme po zelené turistické značce z Choustníku ke zřícenině. Hrad necháme vpravo, zelená se stáčí obloukem vlevo dolů, po pravé ruce máme soustavu skalních útvarů. Opustíme zelenou značku, abychom pokračovali po nevýrazné cestičce podél skal, které máme stále po pravé ruce. Přibližně po 200 m sestupujeme mírně šikmo ze svahu (na sever), po cca 60 m mineme značku chráněné oblasti a po dalších cca 60 m narazíme na zřetelné zídky směřující z kopce (viz první foto), vpravo do kopce na dohled pokračující skály (viz plánek).
Dvojice medituje vedle sebe ve spodní části svatyně mezi zídkami, každý ve své části čelem po svahu, muž vpravo, směr pohledu z kopce (viz druhé foto).

Souřadnice GPS : N49.33395 E14.85568

Choustník - plánek

Choustník celkově

Choustník - meditační místo

Choustník beze sněhu

Supí hnízdo (Supí koš) v Broumovských stěnách

Meditační místo se nachází v bezprostřední blízkosti vyhlídky Supí koš (hnízdo). K vyhlídce dojdeme po turistických značkách. Přístup je možný z několika výchozích bodů. Od rozcestníku přímo pod vyhlídkou vystupujeme po vytesaných schodech v pískovci. Jakmile skončí zábradlí po levé ruce, zahneme za skalní masiv doprava (viz foto Přístup 1). Projdeme průrvou v délce cca 5 m (viz foto Přístup 2) a na konci stěny skály, kterou jsme měli po levé ruce, sestoupíme dolů.
Dvojice medituje vedle sebe čelem ke skále ( směr na schodiště na vyhlídku), muž vpravo (viz foto Meditační místo)

Supí hnízdo – přístup 1

Supí hnízdo – přístup 2

Supí hnízdo – meditační místo

Hluboká nad Vltavou

Místo je vytvořeno před malým menhirem na JZ straně schwarzenberské vodárny v zámeckém parku na nejvyšším místě návrší. Přístup je po parkových cestách od zámku. Dvojice stojí vedle sebe čelem ke kamenu (k jihu), muž stojí vpravo.